Vi bruger Cookies

Ved at benytte accepterer du, at der anvendes cookies. Vi anvender cookies for at forbedre brugervenligheden og til webstatistik.Du kan her læse mere om vores cookiepolitik.

"Godt for dig" - ny kampagne fra Danske Æg er skudt igang

Ny kampagne fra Danske Æg skal sætte fokus på alle de områder, hvor ægget er ”Godt for dig”. Hurtig, sund og næringsrig er budskaberne i ”Godt for dig”, som overtager pladsen efter at Danske Æg de sidste to år har haft fokus på ”Jeg Elsker Æg”.

Flere forbrugeranalyser udformet af Landbrug & Fødevarer har vist, at der fortsat er forbrugergrupper, som ikke tænker, at æg kan indgå som en bærende del i aftensmåltidet og mange glemmer, hvor hurtigt og nemt det kan være at tilberede et lækkert og næringsrigt måltid med æg i fokus. Dét skal der laves om på.

”Vores budskab er, at æg er en hurtig, sund og næringsrig ingrediens i en travl hverdag. Vi har derfor sat særligt fokus på omelet i en fart. For noget så nemt og lækkert er faktisk også sundt og nærende” siger Anina Kjær, seniorkonsulent i Danske Æg og ansvarlig for ”Godt for dig”.

Kampagnen kommer i første omgang til at bestå af kampagnesitet ”Godt for dig”, Danske Ægs facebookside ”Jeg Elsker Æg” har skiftet navn til ”Godt for dig” og så vil der være kampagneæggebakker at finde i butikkerne. Men det stopper ikke der.

”Vi vil løbende bygge videre på kampagnen med nye tiltag, så vi holder ægget og dets mange fantastiske egenskaber ”top of mind” hos både forbrugere, detail- og foodservicesektoren,” slutter Anina Kjær.

Læs mere på kampagnesitet godtfordig.dk og deltag i konkurrencen om et rejsegavekort til omelet-byen Paris eller besøg os på facebook.com/godtfordig